De verschillende optredens van het festival worden zo langzamerhand bekend.

We kunnen al aangeven dat er een optreden verzorgd zal worden vanuit 'Popscool' met jeugdig talent,  De Haaksbergse Harmonie komt met nieuw repertoire onder de 'kindercircus-parachute' . Als klap op de vuurpijl komen de leden van de band Boh Foi Toch ons festival met een optreden ondersteunen.

Klik hier voor het volledige en verrassende programma

Verder treden voor u op ( kijk verder op deze pagina voor de verschillende groepen en de 'time-table' :

De Haaksbergse Harmonie

Binnen Haaksbergen beroemd en altijd in voor een leuk optreden. Dit jaar zorgt de Haaksbergse Harmonie ook een onderdeel bij het festival. Onder de 'kinderpleinparachute' brengen bekende melodiën ten gehore uit hun repertoire.

De formatie RU Kiddin’ brengt een muzikale ode aan Neêrlands rockdiva nummer 1: Anouk!  Alvast even iets bekijken/beluisteren? Het kan via deze link
Het oeuvre van Anouk beslaat intussen een heel scala aan nederpop-klassiekers. Nummers die het publiek stuk voor stuk kan meezingen. RU Kiddin’ heeft uiteraard de allergrootste Anouk-hits op het repertoire en staat daarmee garant voor het allerbeste van Anouk: van stevige rock tot sfeervolle ballads.

RU Kiddin’ is geformeerd rond zangeres Ellen ter Braak uit Rietmolen. De muzikanten hebben in de loop der jaren ervaring opgedaan bij bands als The Marshalls, Unity en Paganini.

Hier vindt u  binnenkort de informatie over de deelnemende koren, muzikanten, jong talent die een optreden verzorgen tijden het Scholtenhagenfestival.
Op dit moment zijn we bezig met het opstelling van het nieuwe programma. U ziet
directe verwijzingen naar websites, facebookpagina's ed. .....................Klik door op de foto's van de deelnemers:

Lotte Aarnink

Of je nu heel blij, verdrietig of gewoon strontchagrijnig bent, is een nogal menselijk verschijnsel. Nu Lotte het nogal gewend is vooral haar vrolijke kant te laten zien, wil ze nu ook eens haar gevoelige kant uiten en dat kan in haar eentje op het podium met enkel een gitaar en haar stem.

De liedjes die ze ten gehore zal brengen, bestaan al, maar ditmaal in een unieke versie van Lotte...

En natuurlijk:  Boh Foi Toch!!

Boh Foi Toch ontstond als gelegenheidsband. Oud-Normaalleden Jan Manschot en Ferdi Joly, bassist Willem te Molder en trekharmonikaspeler/ liedjeszanger Hans Keuper vonden elkaar voor een optreden tijdens het Achterhoek Gala op Nieuwjaarsdag, 1990 in Hengelo (Gld).Hun mengsel van zydeco en rock sloeg meteen aan, de Boh Foi Toch-Rap was een groot succes. Besloten werd door te gaan.
Het repertoire werd uitgebreid en polka's, walsen, maar ook ballads vonden er hun plaats, net als Folky deuntjes en Tex-Mex. De teksten bleven steeds in het Achterhoeks!

Jan Manschot verliet de band in 1997 en Han Mali kon als drummer gelijk aan de slag met de opnames van de 4e CD “Boekspek”. Ferdi Joly keerde eind 2005 terug naar zijn oude liefde “Normaal”. Oud-Normaal gitarist Paul Kemper volgde hem op.

Boh Foi Toch speelt voor jong en oud en maakt voor en met iedereen feest.

En als sluitstuk van het festival zijn we verheugd met het optreden van: 'The Non-returnables' ! Klik hier voor een voorproefje