In de aspergeboxen zitten (uiteraard) asperges, krieltjes, eieren, achterham en een passende heerlijke fles witte wijn. Alles zoveel mogelijk lokaal geregeld, uut Twente. Een box bevat voldoen voor 2 tot 3 personen en kost € 39,50. Als u dit verrukkelijke pakket bestelt bij Lions Haaksbergen zorgt u goed en gezond voor uzelf, maar u ondersteunt gelijk het goede doel van uw keuze.

Dit jaar zijn er door ons drie doelen geselecteerd.

• Het bijenleerpad Haaksbergen
    Over bijen kan je leren en van bijen kan je leren. In het Haaksbergse Bijenleerbos laten imkers van en voor alle leeftijden zien hoe belangrijk en mooi bijen zijn. Iedereen is er van harte welkom om een kijkje te komen nemen en wie weet: wil jij imker worden?!
  • Jeugd HTFC zoekt balans
    Mountainbiken is leuk, op welk niveau je het ook doet. Sporten is voor jeugd belangrijk voor hun ontwikkeling en net als bij andere sporten gaat het ook bij Mountainbiken om een goede basisconditie maar vooral over de juiste techniek. Om de techniek te kunnen trainen staat de MTB Hopper coach op het verlanglijstje van HTFC. Met uw bijdrage kan dit worden gerealiseerd.
  • Wandelpaden bankjes
    Rondom Haaksbergen liggen bijzonder mooie wandelpaden met de mooiste vergezichten. Met uw donatie zullen er meer bankjes worden geplaatst om uit te rusten, maar zeker ook om te genieten van het uitzicht.

Tijdens het bestellen kunt u aangeven waar de opbrengst aan gedoneerd moet worden. Vanaf zaterdag 16 maart 2024 kan er besteld worden. Klik hier om te bestellen

De aspergeboxen zullen op vrijdag 17 mei worden uitgeleverd, vlak voor Pinksteren! Afleveren van de pakketten is alleen mogelijk in Haaksbergen en omstreken. Mocht u het verder weg willen laten afleveren, neem dan contact met ons op via asperges@lionshaaksbergen.nl. Afhalen is ook mogelijk. Dat kan tussen 16:00 en 17:30 bij het ontmoetingspark (terrein Bon Boys) in Haaksbergen.

Natuurlijk kunt u meerdere aspergeboxen bestellen, voor familie, vrienden of misschien wilt u uw medewerkers wel verrassen met een aspergebox. Door het bestellen van de aspergebox ontvangt u niet alleen een compleet en overheerlijk aspergegerecht voor 2-3 personen, maar draagt u ook nog eens bij aan het goede doel.

Het overhandigen van een lekker asperge - pakket is ook een leuke geste naar uw klanten, relaties en uw personeel. Leuk om te geven, leuk om te krijgen en bij het eten denkt met nog/weer aan u! Een prima investering, een leuk cadeau, heerlijk om te eten en een goed gevoel bij het goede doel!

Het bestellen kan vanaf zaterdag 16 maart via onze webshop. Namens de goede doelen alvast hartelijk dank!