16/11/2018

“Zoveel koffie hebben we nog nooit gezien!”

Laten we hopen dat heel veel ex-oogpatiënten dit straks kunnen uitroepen.

Want de Lionsclub Haaksbergen start binnenkort weer met de jaarlijks gecombineerde inzamelactie voor D.E.-punten en oud geld. Het is al de vierde keer op rij dat dit goede-doelen-festival wordt georganiseerd. En elk jaar wordt er, tot ieders verrassing, weer meer ingezameld dan het jaar daarvoor. Laten we hopen, dat ook dit jaar daar weer een mooi vervolg aan gegeven kan worden.

Binnenkort meer over deze gecombineerde actie. Vorig jaar scoorde Haaksbergen fantastisch door landelijk de grootste opbrengst oud geld aan te leveren. Hiermee zijn 4.500 patiënten met staar in Derde Wereld-landen geholpen kunnen worden.

Laten we met ons allen zorgen, dat we dit jaar nog meer mensen het licht weer in de ogen kunnen geven en zij ook kunnen zien hoeveel pakken koffie wij met ons allen weer aan de Voedselbank hebben kunnen geven. Binnenkort meer!